четвер, 7 грудня 2017 р.

готуємось до заліку з теми: "нервова регуляція функцій"

1.1)Укажіть захисний рефлекс людини: а- кашель, б- колінний, в- виділення слини, г- орієнтувальний.
1.2) Укажіть частинку рецепторів сенсорної системи: а- палички, б- слуховий нерв, в- слухова зона кори, г- зорова зона кори.
1.3) Укажіть тип НС, що характеризується слабкістю нервових процесів, їх нестійкістю, а- меланхолічний, б- сангвінічний, в- флегматичний, г- холеричний.
1.4) Відділ головного мозку що є вищим центром регуляції вегетативних функцій організму є: а- довгастий, б- мозочок, в-середній. г- проміжний.
2.1)Визначте послідовність етапів набуття учнем спортивної рухової навички:
а- автоматизація дії
б- некоординоване відтворення рухів учнем
в- концентрація збудження
г- демонстрація навички тренером.
2.2) Визначте послідовність сприйняття звуків сенсорною системою:
а- збудження слузових рецепторів
б- передача коливань з коваделка на стремінце
в- коливання барабанної перетинки
г- формування відчуття слуховою зоною.
3.1) Доведіть біосоціальну природу особистості людини
3.2) Поясніть значення основних видів безумовних рефлексів людини.
3.3) Складіть правила розумової діяльності, застосовуючи знання про формування психіки людини.
3.4) Опишіть будову та функціюнування сенсорної системи.
3.5) Порівняйте будову симпатичної та парасимпатичної нервової системи.
3.6) Опишіть будову стовбура головного мозку та назвіть функції його відділів.
3.7) Порівняйте характерні ознаки  та функції безумовних та умовних рефлексів.
3.8) Опишіть складові рефлекторної дуги та їх функції.
3.9) Поясніть причини  та складіть план заходів заплбіганню порушень слуху.
3.10) Сліра людина без сторонньої допомоги йде по вулиці. Поясніть цей феномен, використовуючи знання про вищу нервову діяльність.
3.11) Розвиток памяті є необхідною умовою для успішного навчяння. Запропонуйте прийоми тренування памяті.

Немає коментарів:

Дописати коментар