понеділок, 26 вересня 2016 р.

давній манускрипт...




1.       Як можна прокоментувати цей текст? Уявіть, що вам принесли на розшифрування зразок манускрипту. Напишіть текст сучасною науковою мовою.





«Узявши шматочок чистої світлої пробки, я відрізував від нього гострим, як бритва, складаним ножем дуже тонку пластинку. Коли потім я помістив цей зріз на чорне наочне скло і став роздивлятися його під мікроскопом, направивши на нього світло за допомогою дзеркала, я ясно побачив, що весь він пронизаний отворами і порами. Ці пори, або вічка, були не глибокими, а складалися з дуже багатьох маленьких вічок, що вичленували з безперервної пори особливими перегородками. Така будова властива не лише одній пробці. Я розглядав за допомогою свого мікроскопа серцевину бузини, різних дерев, внутрішню м'якоть полого стебла очерету, деяких овочів, інших рослин: морква, лопух, папороть – я виявив, що у всіх у них той же план будови, що і в пробки». (Це перше повідомлення про клітку, яке зробив Роберт Гук в 1665 р.)

Результат пошуку зображень за запитом "історія вивчення клітини"Результат пошуку зображень за запитом "історія вивчення клітини"

Немає коментарів:

Дописати коментар