четвер, 30 квітня 2020 р.

значення для планування селекційної роботи. вчення м.і.вавілова про центри різноманітності та походження культурних рослин. 11 клас.

інструкція для роботи.

1. прочитали текст параграфа 45., 47
2. ознайомились із класичними методами селекції організмів.
3. ознайомились із використанням методу біотехнологій. виписали в зошит його суть та переваги.
4. в чому суть соматичної гібридизації? що дає цей метод людині?
5. прочиитайте статтю про цитрусові. що є вихідним матеріалом? розгляньте малюнок, що ілюструє схеми схрещувань. хто є попередником різних сортів апельсину?
6. що вам відомо про м.і. вавілова? в чому подвиг цієї людини як вченого та патріота?
7. що мають на увазі, говорячи про одомашнення культурних рослин? якими особливостями в регіонах завдячують рослини одомашненню?
8. ознайомтеся із картою та таблицею походження культурних рослин. скільки центрів? які рослини звідти походять?
9. зверніть увагу на мал.47 центри походження тварин. чи співпадають центри походження рослин і тварин?
10. вивчити п.45, 47. усно відповісти на питання параграфів. письмово дати відповіді на запитання під зірочками.


Культурні рослини розвиваються під контролем людини, селекційна робота якого приводить до появи нових сортів..


Немає коментарів:

Дописати коментар