середа, 25 березня 2020 р.

Хімія: «Проблема чистого повітря».


Прочитайте п.30 – «Проблема чистого повітря».
1. Спробуйте пояснити основні джерела забруднення повітря, виділені в підручнику.
2. Чому забороняється спалювання побутового сміття?
3. Чому зменшення площі зелених насаджень сприяє збільшенню кількості вуглекислого газу?
4. Чим небезпечний смог та які причини його утворення?
5. Законспектуйте в зошиті основні заходи щодо охорони повітря?
6. Як ви вважаєте, чи є необхідність піднімати проблему охорони повітря в рідному місті? Як саме ви прийшли до таких висновків?
Готуємось до письмового заліку.
1. Повторити теоретичний матеріал теми.
2. Розв’язати вправи.
a. Чи можна вважати, що кисень при звичайних умовах є досить інертною речовиною?
b. В якому твердженні говориться про кисень як про просту речовину: а) риба дихає киснем, що міститься у воді, б) кисень входить до складу крейди, в) кисень входить до складу повітря, г) кисень міститься у мармурі?
c. Скільки грамів потрібно взяти порошку сірки та цинку , щоб отримати 194 г цинк сульфіду?
d. Напишіть рівняння реакцій отримання оксидів з простих речовин. Визначте тип хімічної реакції. А) цинк оксиду, б) барій оксиду, в) натрій оксиду.
e. Виконайте перетворення: Н2О2 → О2 → ВаО

Немає коментарів:

Дописати коментар